Juridisk rådgivning angående

Arbetsrätt

Skapa ett ärende

Arbetsrätt och svårigheter med anställd

Arbetsrätt

Arbetsrätt innebär den del av lagen som handlar om förhållandet mellan arbetsgivaren och arbetstagaren.

Att exempelvis vara VD, ha personalansvar eller helt enkelt ha en chefsposition på företaget kan innebära att du jobbar mycket med arbetsrätt och kan uppleva problematik eller svårighet med en eller flera anställda. Arbetsrätt behöver såklart inte bara handla om jobbiga situationer så som uppsägning eller arbetsvägran utan kan också innefatta hjälp på vägen så som samhällsvård eller rehabilitering från skada eller beroende.

Vi på Rätt kan därför ge er juridisk rådgivning kring allt som har med arbetsrätt att göra.

Vanliga frågor

Denna webbplats använder cookies. Genom att klicka “Acceptera alla” godkänner du lagring av cookies på din enhet för att förbättra webbplatsnavigering, analysera webbplatsanvändning och hjälpa till med vårt marknadsföringsarbete. Se vår cookiepolicy för mer information.